Een nieuw
hoofdstuk
Diensten
Visuele identiteit / Verpakking
Het project
Het imago van Michellod was de voorbije jaren nauwelijks geëvolueerd. Daarom zocht het bedrijf naar een merkidentiteit die beter aansloot bij zijn inspiratiebronnen: een modernere identiteit, die tegelijk de ambachtelijke traditie weerspiegelt die centraal staat in zijn activiteit.
Onze missie
Vertrekkend van de huidige identiteit was het doel deze te moderniseren om ze herkenbaarder te maken en beter af te stemmen op de ambachtelijke traditie die het merk wil benadrukken. Ze moest toepasbaar zijn op alle producten en tegelijk veelzijdig, vereenvoudigd, uniform en up-to-date blijven. We hebben daarom het logo en de grafische charte herwerkt om dit nieuwe imago te weerspiegelen, en vervolgens verschillende verpakkingen en communicatiedragers ontwikkeld die nodig zijn voor de winkels en de globale activiteiten van het bedrijf.
Het voor/na van het logo
Enkele verpakkingsontwerpen
Michellod
Laten we samenwerken
Zin om uw eigen project te beginnen ontwerpen?
Of u nu een duidelijk idee heeft of hulp nodig hebt om uw denken te verfijnen, wij staan klaar om u te helpen.