Een nieuw
hoofdstuk
penseelstreek
mock-up visitekaartje en brief met merk en tarwe voor michellod

Diensten

Visuele identiteit / Verpakking

Het project

Het imago van Michellod was de voorbije jaren nauwelijks geëvolueerd. Daarom zocht het bedrijf naar een merkidentiteit die beter aansloot bij zijn inspiratiebronnen: een modernere identiteit, die tegelijk de ambachtelijke traditie weerspiegelt die centraal staat in zijn activiteit.

Onze missie

Vertrekkend van de huidige identiteit was het doel deze te moderniseren om ze herkenbaarder te maken en beter af te stemmen op de ambachtelijke traditie die het merk wil benadrukken. Ze moest toepasbaar zijn op alle producten en tegelijk veelzijdig, vereenvoudigd, uniform en up-to-date blijven. We hebben daarom het logo en de grafische charte herwerkt om dit nieuwe imago te weerspiegelen, en vervolgens verschillende verpakkingen en communicatiedragers ontwikkeld die nodig zijn voor de winkels en de globale activiteiten van het bedrijf.

Het voor/na van het logo

oud logo michellod
nieuw logo ontwikkelen voor michellod
cover van de brand guidelines van michellod

Enkele verpakkingsontwerpen

Michellod

Laten we samenwerken

Zin om uw eigen project te beginnen ontwerpen?
Of u nu een duidelijk idee heeft of hulp nodig hebt om uw denken te verfijnen, wij staan klaar om u te helpen.

Contacteer ons!